داشتن حجاب در عکس گواهینامه رانندگی
شورای روابط اسلامی ــ آمریکایی نیویورک بر حقوق زنان مسلمان برای داشتن حجاب اسلامی در عکس گواهینامه رانندگی‌شان تأکید کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای روابط اسلامی ــ آمریکایی، «علی لطیف» هماهنگ‌کننده حقوق مدنی شورای روابط اسلامی ــ آمریکایی در این‌باره گفت: اداره حمل و نقل شهر«بیکون» نیویورک با فرستادن نامه‌ای به ادارات سراسر این ایالت، حق زنان مسلمان را برای داشتن پوشش اسلامی در عکس گواهینامه رانندگی تأیید کرد.
وی ضمن تشکر از دستور اخیر اداره حمل و نقل شهر بیکون افزود: این تصمیم نشان‌دهنده تجزیه و تحلیل دقیق اداره حمل و نقل شهر بیکون و به‌رسمیت شناخته شدن حقوق زنان مسلمان است.
وی ادامه داد: شعب کالیفرنیا و اوهایوی شورای روابط اسلامی ــ آمریکایی نیز بر حق زنان مسلمان برای داشتن حجاب اسلامی در عکس گواهی‌نامه رانندگی‌شان تأکید کردند.
شورای روابط اسلامی ــ آمریکایی (
CAIR)، بزرگ‌ترین گروه اسلامی برای دفاع از حقوق و آزادی‌های مدنی در آمریکا است که در سال 1994 و با هدف افزایش درک صحیح از اسلام، تقویت فرهنگ گفت‌وگو، حمایت از آزادی‌های مدنی، قدرت بخشیدن به مسلمانان آمریکا و تشکیل ائتلاف‌هایی به‌منظور استقرار عدالت و درک متقابل در این کشور تأسیس شده است.