بی ‌حجابی درکشور به منزله براندازی دین خداست

 


امام جمعه مشهد در خطبه نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب که توسعه فحشا منکرات و بی حجابی تنها راه گرفتن دین مردم است گفت : بی حجابی ابزار براندازی دین خدا و افراد بی حجاب پیاده نظام دشمنان خدا هستند و این زرق و برق های بی حجابی امروز خمپاره ها و بمب افکنی آمریکا و اروپا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است . به گزارش ستاد اطلاع رسانی نخستین جشنواره و همایش عفاف و حجاب نور به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی امام جمعه مشهد با بیان این مطلب که مسئولان در برابر جنگ نرم و بی حجابی ژست دموکراتیک و بی تفاوتی به خود نگیرند گفت : باید بی حجابی را که همانند یک ویروس باعث ایجاد لامذهبی و بی دینی در قلب جوانان ما می شوند درمان قطعی کرد.
اخیرا در برخی از کتاب فروشی های تهران کتابهایی با عنوان « برگ زرین » « جدیدترین مدلهای گریم » ویژه آرایش مو و زیبایی صورت خانم ها به فروش می رسد که با قوانین نشر و چاپ مغایر است .
بنا بر این گزارش ، خبرگزاری مهر که خبر فوق را در بخش اخبار ویژه خود منتشر کرده تاکید کرده است که در این کتابها که جدیدترین مدلهای مو و آرایش صورت ارائه شده از عکس هایی استفاده شده که مغایر شئون اسلامی است . پایگاه خبری شهاب نیوز در حاشیه این خبر افزوده است : در شرایطی که دامنه طرح ارتقای امنیت اجتماعی حتی به آرایشگاه ها عکاسی ها و موبایل های جوانان نیز کشیده شده است ، معلوم نیست که این کتاب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده یا خیر؟