یک بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان: مسئولین کشور در فکر پایه گذاری جام عفاف در سطح جهانی باشند

 

یک بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بانوان ورزشکاران، با بهره گیری از پوشش اسلامی می توانند تصویر جدیدی از حضور زنان در صحنه های مختلف را به جهانیان نشان دهند.
به گزارش ستاد خبری نخستین جشنواره بین المللی حجاب و عفاف، مستوره رحمانی؛ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران بهره گیری بانوان ورزشکار از پوشش اسلامی در مجامع بین المللی را یکی از موثرترین راه های ترویج فرهنگ عفاف در سطح جهانی عنوان کرد و تصریح کرد: پس از حضور همراه با حجاب زنان فوتبالیست ایرانی در مسابقات غرب آسیا، بسیاری از تیم های عربی که اکثر بازیکنان آنها فاقد حجاب بودند، مصمم شدند که در ادامه مسابقات از حجاب اسلامی استفاده کنند.
رحمانی افزود: عمدتا رسانه های غربی پیش از برگزاری مسابقات تصور می کردند که پوشش اسلامی موجب شکست تیم ملی خواهد شد، اما بازیکنان ما با بازی قوی و پیروزمندانه خود خط بطلانی پر رنگ بر این تصور نادرست کشیدند.
وی در ادامه خواستار پایه گذاری مسابقاتی نمادین توسط مسئولین امر در جهت ایجاد فضایی مناسب برای دعوت از تیم های غربی و حضور آن ها در ایران شد و گفت: اگر فضای مناسبی برای حضور بانوان ورزشکار سایر کشورها در میهن اسلامیمان فراهم شود، قطعا این موضوع موجب تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف خواهد شد و حتی پیشنهاد می کنم مسئولین کشور در فکر پایه گذاری جام عفاف در سطح جهانی باشند.