استفاده از تمام نوشته های این وبلاگ تنها با نام بردن ار آدرس وبلاگ مجاز است.

چندی پیش مقله ای درباره جایگاه زن در اروپا میخواندم.داخلش پر بود از این حرفها که زنان در اروپا آزادند و زنان در اروپا مجبور به پذیرش فرامین شوهرانشان نیستند و زنان در اروپا به عنوان موجودی مستقل زندگی میکنند.

برای من که خیلی جالب بود زن در اروپا آزاد است ولی بیشتر از 50% زنان در انگلیس از دست اذیت های همکارانشان ناراحتی روحی دارند.زن در اروپا آزاد است و خانم ماری(یکی از پرچمداران فمنیسم)اذعان میدارد زن در اروپا مرده است.زن در اروپا آزاد است و مهمترین مشکلات در جوامع غربی تعداد روز افزون بچه های بدون پدر و مادر است که از طریق نامشروع به دنیا آمده اند.به راستی چقدر زن در اروپا آزاد است.

جمله آخر این مقاله از همه جالبتر بود و آن این بود:

زن در اروپا آزاد می اندیشد و آزاد زندگی میکند و موجودی است مستقل.

نمیدانم میدانید یا نه.woman به معنای وسیله مرد است.یعنی زن در اروپا حتی موجودیت ندارد.یعنی زن در اروپا نام ندارد .یعنی زن در اروپا به خاطر وجود مرد است که زندگی میکند.ولی حالا زن در ایران.زندگی به معنای چیزی که باعث حیات میشود یا به معنای دیگر چیزی که کار حیات را انجام میدهد.زنده یعنی دارای حیات و زن یعنی حیات .زن یعنی زندگی .نمیدانم نامی زیباتر برای زنان میتوان جز زن انتخاب کرد یا نه.

من نه یک مقام دولتی ام نه یک روحانی من یک دانشجو هستم.مینویسم و میگویم بدون هیچ منفعت مالی.

باز هم مثل همه حرفهای قبلی نمیگویم حرفهای من درست است، نمیگویم به من اعتماد کنید ، نمیگویم فمنیسم و همه جنبشهای زنان بد است فقط میگویم.

برادر و خواهرعزیزم کورکورانه تقلید نکنید.