انتقاد احمدی نژاد به طرح برخورد با بدحجاب ها
دکتر احمدی نژاد در برنامه زنده ای که از شبکه اول سیما در حال پخش بود، به طور رسمی به طرح برخورد با بدحجاب ها که اخیرا توسط وزارت کشور و ناجا به اجرا در آمده اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک، احمدی نژاد در گفتگوی زنده که با مردم از شبکه یک سیما در حال پخش است، در پاسخ به سوال حیدری مجری همیشگی برنامه ها و گفتگوهای رئیس جمهور که از وی درباره فیلمبرداری از بدحجاب ها و توقیف و عکسبرداری، برخورد با افرادی که دوتار موی ان ها بیرون مانده و گذاشتن تابلو بر روی خودروی آن ها و ... پرسید، گفت: من به شخصه با این کار مخالف بوده و کار فرهنگی را ترجیح میدهم و مجازات مجرمان در کشور فقط باید با حکم قاضی صورت گیرد و اینکه رسانه ای شود و تصاویری منتشر شود مجازات می باشد که درست نیست.

احمدی نژاد گفت: باید کار فرهنگی صورت گیرد و بستر سازی فرهنگی لازم صورت گیرد و پس از اینکه این کار انجام شد و مزایای آن مشخص شد، آن گاه از جوانان کشور و بانوان کشور بخواهیم که آن را اجرا کنند و من به شدت با برخورد با اینگونه موراد مخالفم.

آقای احمدی نژاد در پاسخ با بیان اینکه اینها ربطی به دولت ندارد و دولت واقعا در این مسائل دخالتی ندارد گفت: ما اینها را توهین می دانیم که زن و مردی در خیابان راه بروند و کسی بیاید بگوید نسبت شما چیست .

وی با اشاره به اینکه هیچ کس حق ندارد در این مورد سوال کند افزود : این به معنای آن نیست که ما نابسامانی های اجتماعی را نمی بینیم و یا نباید اصلاح کنیم بلکه می گویم این روش، روش درستی نیست. احمدی نژاد اضافه کرد:اینها مال دولت نیست و آنها را قبول نداریم و تا آنجایی که بتوانیم برخورد و کنترل می کنیم .

احمدی نژاد مثال زد: یکی از دوستان جوان ما که فردی بسیار پاک و آقا و ... بوده اخیرا ازدواج کرده و حتی دختر خانمی که با وی ازدواج کردی، دختری خانم و خوب و پوشیده بود که اخیرا این جوان بسیار نزدیک به من گفت که چندی پیش در خیابان یک خانمی از آن ها نسبت آن ها را سوال کرده و ... که در نهایت خودروی آن ها متوقف و با آن ها برخورد شده است.

رئیس جمهور کشورمان افزود: من به افرادی که از سر دلسوزی این کار را انجام میدهند اعلام میکنم که محال است که اینگونه اقدامات نتیجه دهد و فردی که با آن برخورد شده صحبت شما را بپذیرد، ان شا الله که دیگر از این اتفاق ها در کشور ما نیافتد و این اقدامات جمع شود تا نیاز به تذکر جدی من نباشد.

احمدی نژاد اضافه کرد: حتی فردی که با مقام معظم رهبری دیدار کرده و ایشان آن را به حضور پذیرفته، هنگامی که با همان هیبت از آن جا خارج شده تذکر گرفته که این اقدام پسندیده نیست.

گفتنی است، برخورد با نا امن کنندگان روان جامعه، بد حجاب ها و مزاحمین نوامیس از مدتی پیش بسیار پر رنگ شده و پلیس به شدت مصر به اجرا آن است و حتی در مجلس نمایندگان با احضار وزیر کشور نسبت به رشد ناهنجاری های کشور و جریحه دار شدن عفت عمومی کشور اعتراض کرده اند و علاوه بر اعتراض و انتقاد خطیبان جمعه، راهپیمایی هایی نیز توسط مردم و ... در اعتراض به بدحجابی در کشور صورت گرفته است.

منبع خبر : تابناک - http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=104135