یه خبری شنیدم که تعجب آور است.ابتذال تو سینما کم بود مشکل بیحجابی بر آمده از سینما کم بود مشکل الگو شدن زنانی که حتی مبانی اعتقادی ندارند کم بود مشکل الگو شدن پسرانی که نه به خاطر طریق فکر بلکه به خاطر بازیگر بودن الگو شده بودند که هر بار خبر از گرفتنشون تو فلان پارتی و فلان مجلس فحشا می آمد کم بود مشکل دختر ایرانی برنده سیمرغ بلورین که پناهنده فرانسه شده بود با اون بازی افتضاحش تو فیلم اژدها کم بود و هزار مشکل دیگه حالا مشکلی درست و حسابی درست کردن براتون.بیاید کیف کنید.از فردا 3 بند جدید براتون تو سینما میزارن که دیگه ابتذال در این سینما بشه فساد دراین سینما.
وای چقدر حالم بهم میخوره از اونایی که فکر میکنن شدن عقل کل فکر میکنن باید از نمونه های خارجی تقلید کرد از اونایی که قسم به وجود پاکش که نمیدانند که نمیدانند....
رئیس اتحادیه تهیه کنندگان اعلام کرد:رعایت حجاب و پوشش، عدم تماس بدنی، سیگار نکشیدن و... در فرم‌های شورای پروانه ساخت گذشته وجود داشت ولی الان ما همه این 5 بند را حذف کرده‌ایم. به گزارش مشرق به نقل از فارس، سید ضیاء هاشمی رئیس اتحادیه تهیه کننده گان سینما در نشست مطبوعاتی دیروز اعلام کرد: قرار است کارشناسی پروانه ساخت‌هایی که دولت صادر می‌کند را ما انجام بدهیم. رعایت حجاب و پوشش، عدم تماس بدنی، سیگار نکشیدن و... در فرم‌های شورای پروانه ساخت گذشته وجود داشت ولی الان ما همه این 5 بند را حذف کرده‌ایم. وی با بیان اینکه فکر می‌کنم توانستیم 50 درصد از ممیزی‌ها را کاهش بدهیم، افزود: من و آقای شایسته معتقدیم رسیدن به «رسوایی» از «اخراجی‌ها» فوق‌العاده است.