حرفهای مدیر وبلاگ

حجاب چیست؟

آیا یک محدودیت است برای انسان؟

آیا یک ممنوعیت است برای بشریت؟

یا شاید برعکس،یک بال برای پریدن است.

نمیدانم شاید حق با جوامع غربی است.

اما اگر چنین بود حالا که چندین سال از فمنیسم و کنوانسیونهای بین المللی درباره جنبش زنان میگذرد،پرچمداران زن فمنسیم عنوان نمیکردند که این جنبش نه تنها کمک به گرفتن حقوق زنان در غرب نکرده است،بلکه تعدادی از حقوق انسانی زنان را نهی میکند.

اگر حق با جامعه غربی بود حالا بنیان خانواده ها و به تبع آن بنیان جامعه سست و سست تر نمیشد.

حجاب برای زن و مرد یک محدودیت است اما نه محدودیتی که انسان را از رسیدن به کمالات باز دارد بلکه محدودیتی که انسان را از رسیدن به زوال و نابودی باز میدارد.

حجاب برای زن و مرد یک ممنوعیت است اما نه ممنوعیتی که انسان را از دستیابی به خوبیها منع کند بلکه ممنوعیتی که دست انسان را از رسیدن به بدیها مانع میشود.

جالب اینجاست آنها که مدتی زنان ما را با ابزار رسانه و تبلیغاتشان تحریک به جنبشی شبه فمنیسم میکردند و برایشان از خوبیهای اینگونه  جنبشها میگفتند حالا اعلام میکنند که بالا ترین رشد در ده سال اخیر را زنان مسلمان بخصوص زنان ایرانی دارند.

جالبتر این است جنبش زنان در غرب حالا به ابزاری برای هر گونه دسیسه بر علیه زنان تبدیل شده است.

آری زن در غرب مرده است و در گور آن خانواده و جامعه نیز دفن شدند.آری دلیل رشد بالای زنان مسلمان حجاب ؛عفت؛واز همه مهمتر شناخت شخصیت زن است

بیاییم اگر هم ازهر جنبشی یا از هر گروهی طرفداری میکنیم حداقل بدانیم که ما انسانیم و شرافت داریم و حق داریم متفاوت با هم باشیم.بدانیم مرد بودن ارزش است و زن بودن ارزشی بالاتر.بدانیم نباید یکسان بود .بدانیم چه مرد و چه زن باید متفاوت باشند و بدانیم برداشتن این تفاوت ها به فاجعه ای که در غرب بوجود آمده است منجر خواهد شد.

از مرد بودنمان و از زن بودنمان با حجاب و عفت و حیا حفاظت کنیم.

ما در این وبلاگ قصد داریم شما را از هر جهت با موضوعات مختلف حجاب آشنا کنیم و انتخاب را به شما بسپریم.که حالا حجاب نیاز جامعه است یا نه.و حجاب محدودیت برای رسیدن به ارزشهاست یا آزادی محض.

برادر و خواهر عزیزم:

بد حجابی شما تنها مربوط به شما نمیشود

بد حجابی شما علاوه بر بوجود آوردن فرهنگ بد و انحراف جامعه و به تبع آن انحراف خانواده باعث بوجود آوردن فرهنگ غلط برای آیندگان میشود»»

««بیاییم تا آنجا که حق ماست رفتار کنیم.»»

وبلاگ حجاب تنها برای ایجاد فرهنگ درست حجاب ساخته شده است

یکی از مهمترین موضوعاتی که در این وبلاگ وجود دارد که حتی در بهترین سایتها نیست وجود یک کتابخانه بزرگ با تعدادی زیاد کتاب روانشناسی و مذهبی برای دانلود و یا مشاهده است.

ضمنا به تازگی وبلاگی هم برای فرهنگ و آرمانهای شهید ( www.hoveyze.parsiblog.com) ساختیم که اگر دوست داشتید به آن هم سری بزنید.وبلاگ فردوسی هم در زمینه ادبیات ساخته شده است

 www.ferdosi.parsiblog.com  

«ما در این وبلاگ مسئله حجاب را به صورت کامل برای شما تبیین مینماییم از فمنیسم و کنوانسیونهای بین الملل تا حجاب در جامعه و خانواده وتاریخچه حجاب در ادیان مختلف  و بررسی شخصیت حضرت فاطمه و حضرت معصومه و دیگر بزرگان و اسوه های عفت و پاکدامنی»

در این وبلاگ نوشته ها ی به روز شده غیر از مقدمه و کتابخانه همه آرشیو شده اند تا شما بتوانید با سرعت بیشتری به مقالات و نوشته های مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید و از این پس هم همه آرشیو میشوند پس برای یافتن هر مطلب به آرشیو شده ها بروید آخرین آرشیو تازه ترین نوشته وبلاگ است.ضمنا اگر کتابی در زمینه حجاب دارید برایمان بفرستید واگر به مقاله یا کتابی خاص نیازمند بودید در بخش نظرات درخواست کنید.

(کلیه نوشته های این وبلاگ برگرفته از کتابهای بزرگان فقه ومقالات مدرسان دینی و سایت های حوزه و سایتهای مذهبی است).

حتما در نظر سنجی ما شرکت نمایید.

با تشکر

محمد نظام آبادی